Gap prinaša kalifornijsko sproščenost in svobodo
Modna blagovna znamka Gap prihaja iz Združenih držav Amerike, ustanovljena je bil leta 1969 v Kaliforniji. Prav sproščen ameriški način življenja je zaščitni znak zmanke Gap, ki oblači moške, ženske in otroke vseh starosti.
Poleg oblačil pri Gapu oblikujejo tudi modne dodatke kot so kape, rokavice in zabavne torbe za najmlajše. Posamezen kos oblačila z znamenitim napisom GAP vsak outfit naredi bolj sproščen in poseben.
Gap za vse priložnosti in razpoloženja
Potrebuješ topel in mehek pulover s kapuco za poležavanje na kavču, ali pa za večerni tek po mestu? Iščeš majico iz kakovostnega materiala, v kateri tvoja koža diha? Ali pa udobno trenirko za nogomet, košarko ali udobno vožnjo s kolesom? Vse to in še več najdeš pri Gap-u, kjer so na prvem mestu udobje, kakovost in sproščenost, ki prihaja direktno s kalifornijskih plaž.
Bombaž, lan in drugi naravni materiali so zagotovilo, da se v oblačilih Gap počutiš zares dobro. Predani so ustvarjanju trajnsotnih proizvodov in praks, ki pozitivno vplivajo na okolje in zavedanje, da je narava ena sama. Podjetje zmanjšuje porabo vode in energije v proizvodnji, s programom Water Quality pa skrbi, da so pri izdelavi jeansa lokalne vodne poti kar najbolj zaščitene in da je vpliv na okolje čim manjši.
V spletni trgovini Gap lahko oblešeč vso družino
Gap ceni družinske vrednote, skupno preživljanje časa in povezanost. Zato lahko v spletni trgovini Gap na Zalandu najdeš kakovostna oblačila zase, svojega partnerja in otroke. Ujemajoče majice ali pa topli kapucarji za skupne sprehode, trenitrke, v katerih boste skupaj uživali - naj vas povežejo kakovostna oblačila, v katerih radi preživljate svoj prosti čas. Za otroke so na voljo zabavne poslikave z njihovimi najljubšimi risanimi junaki, ki jih bodo radi nosili v vrtec ali šolo.
Privoščiti in omogočiti sebi in svoji družini kakovostna oblačila je bolj pomembno, kot si mislimo. Kakovostni materiali in dobri dizajni skrbijo za naše zdravje, samopodobo in samozavest. Privošči si vse to tudi ti.